janwillemenlouise2015.reismee.nl

Dagen in Las Vegas

Hallo allemaal,

Sorry voor het lange wachten op het verslag van de laatste dagen. Maar hierbij alsnog

Embarassed

Na onze overnachting op de KOA camping in Las Vegas de volgende ochtend even snel ontbeten en toen naar het hotel ernaast gelegen hotel gelopen om een taxi te pakken om ons naar het vliegveld te brengen. Nee we hoeven nog niet naar huis maar gingen onze huurauto ophalen voordat we de camper wegbrachten zodat we voor die tijd de koffers al in de auto konden pakken en het daar niet zo lang hoefde te duren. Al met al was het nog even rennen en vliegen voor we op het vliegveld waren, de auto opgehaald hadden, terug waren, de koffers over gepakt hadden en de camper afgetankt hadden. Maar goed we waren er om 10 over half 11 (later hoorde we omdat we hem een dag eerder inleverde het tot 3 uur kon haha) en na alles gecheckt te hebben of we alles hadden kwamen ze langs om te kijken of je de camper wel heel hebt gelaten en hoeveel mijlen/km je ermee gereden hebt. Half 12 konden we op pad en was alles afgehandeld. Dus hup in de auto en op pad naar ons hotel,onderweg nog even gestopt bij de K-Mart want vaak hebben ze daar leuke Disney spullen dus effe gekeken. Nog een leuk horloge gescoord van Mickey Mouse en daarna verder naar het hotel. Op hoop van zegen dat we in konden checken want officieel kon dat pas vanaf 4 uur

Frown
. Daar aangekomen keken we onze ogen al uit toen we de lobby inliepen dus het beloofde nog veel goeds hopelijk. Gelukkig konden we al inchecken en 20 minuten later konden naar Tower 2 naar onze kamer 20617 hihi. Eerst maar eens effe kijken hoe het er allemaal uitzag voor we de koffers naar boven gingen slepen, je weet immers maar nooit. Nou daar aangekomen doen we de deur los en even dachten we dat we verkeerd zaten.... Wat een kamer!!!

Nou dat was effe een mooie meevaller. Daarna de koffers opgehaald en de boel een plekje gegeven. Effe gerelaxed en tegen 6 uur de strip opgelopen om een hapje eten te scoren. We zijn terecht gekomen bij een heerlijk Italiaans restaurant. Echt top!!! Na het eten verder gelopen op de strip tot we het zat waren en terug gelopen zijn naar het hotel.

De volgende ochtend lekker uitgeslapen in een heerlijk bed. Ontbijtje opgehaald beneden bij de marketplace en dat rustig op onze kamer opgegeten. Daarna maar eens gaan bedenken wat we wouden gaan doen.... Eerst zijn we naar Planet Hollywood gereden met de auto om kaarten te reserveren voor TheVegas Show en te reserveren bij een restaurant. Daarna op pad om eens te gaan kijken in een van de outlet centers. Daar lekker gelopen en wat dingen gekocht. Tegen het einde van de middag terug gereden naar ons hotel en snel de spullen uit de auto gehaald en naar boven gebracht, andere kleren aan en weer op naar Planet Hollywood. We hadden onze diner reservering om 7 uur en de show zou om 9 uur beginnen. Het lukte ook allemaal precies. Half 9 stonden we in de rij om naar binnen te mogen in het theater. Allemachtig wat was het druk haha. Maar de show was werkelijk fantastisch!!! Als je in Vegas bent en je hebt de kans zou ik dit zeker aanraden. Op internet zijn er ook coupons te vinden waarmee je korting kan krijgen op de kaartjes voor deze show. Uiteindelijk was het al na 11 uur dat we het theater weer uitliepen en hebben we nog even bij de winkeltjes gekeken die hier zitten. Nooit verwacht maar sommige winkels gaan het toch echt s'nachts gewoon dicht haha. Uiteindelijk terug gereden naar ons hotel en lekker ons bed ingedoken.

De volgende ochtend wat eerder wakker, weer ontbijtje gehaald en bedacht wat de planning zou worden voor vandaag. Eerst zijn we naar ATM gereden (van het programma Tanked op Discovery) en daar rond gekeken, erg leuk en ook een aanrader om eens te gaan kijken.

The general was er ook nog en mochten met hem op de foto... dat lieten we ons natuurlijk geen tweede keer zeggen. Na daar nog even verder gekeken te hebben op pad naar ons volgende doel het Shelby Museum ook in Las Vegas. Ik weet dat jw deze auto's mooi vind dus opgezocht waar het precies zat en wanneer ze open waren en er een tour zou zijn. Hij heeft zijn ogen uitgekeken daar en als kers op de taart hier ook nog een mooie modelauto gevonden die hij nog niet had.

Dat er in Amerika aparte auto's rijden werd ons op de parkeerplaats nog weer even duidelijk.

Daarna op pad naar de Outlet center in Primm (net een half uurtje buiten Las Vegas) kijken of we daar nog leuke aanbiedingen konden scoren. Maar we vonden dit beide niet echt een leuk center dus daar even wat gegeten en even bij de outlet store van Old Navy (die zitten in de centers in Las Vegas niet) en daarna weer terug naar Las Vegas. Toch nog even doorgereden naar de andere Outlet center die daar zit en nog wat leuke dingen gevonden. Even snel terug gereden naar het hotel en onderweg gestopt om een hapje te eten bij de Olive Garden, wij vinden dit beide echt een goed restaurant dus wouden eigenlijk niet weg gaan zonder hier gegeten te hebben. In het hotel effe snel de lange broek aangeschoten want s'avonds koelde het nog wel af en op naar Freemont street, de vorige keer zijn we er niet aan toe gekomen omdat het toen zo verschrikkelijk warm was dus nu zeker heen. Het is wel een apart iets om te zien.

We zijn nog even bij de Golden Nugget naar binnen gelopen en gekeken naar de grootste goudklomp ter wereld die ze daar hebben. Dat is wel bijzonder hoor haha dat iemand die in zijn achtertuin heeft gevonden (waarom gebeurt ons dat nou toch niet...)

Uiteindelijk was het al half 11 dus terug naar het hotel want de koffers moesten nog ingepakt worden omdat we helaas morgen terug moeten naar huis

Cry
. Het is uiteindelijk 1 uur dat we in bed liggen dus het wordt een kort nachtje.

Het verslag van de terug reis houden jullie nog even van mij te goed. Maar hij zal snel volgen. Inmiddels is het hier alweer kwart voor 11 en morgen moeten we weer gewoon aan het werk helaas.....

Groetjes Jan Willem & Louise

Janny

Aan alles komt een einde dus ook aan jullie reis naar Amerika 2015. Heb met veel plezier jullie verslagen gelezen maar het belangrijkste is dat jullie hebben genoten!
Veilig thuis gekomen en nu weer volop aan de bak????????