janwillemenlouise2015.reismee.nl

Dag 2 Volle dag Chicago

Hy there!

Zo de eerste volle dag is een feit. Vanmorgen waren we vroeg wakker doordat we het gisteravond toch niet meer zo lang vol konden houden haha. Tegen 9 uur zijn we in slaap gevallen wat dus er voor zorge dat ik (Louise) om 3 uur klaar wakker was en nu nog wat kleine hazeslaapjes om 6 uur er toch echt klaar mee was. Jw was inmiddels ook al wakker dus maar effe tv gaan kijken.

Ondertussen even via skype contact gehad met pa en ma en tegen kwart over 7 op pad gegaan om een ontbijtje te scoren. Blijkbaar was dat hier niet erg makkelijk want heel veel dingen gaan pas om 8 uur open

Undecided
. Dus toen maar bij een benzinestation met restaurant een broodje gehaald maar dit was niet voor herhaling vatbaar haha. Maar goed morgen gaan we onze camper ophalen dus is dat niet meer nodig.

Toen we terug waren bij ons hotel hebben we de koffers ingepakt en van het hotel hebben ze gebeld met Road Bear hoelaat we opgehaald worden. Dit is dus om 6 uur s'morgens en je moet een kwartier tot een half uur van te voren klaar staan. Ze vergeten alleen van te voren vermelden dat je er dus zo vroeg niet kunt ontbijten dus dat wordt een lekker dagje morgen. Maar zien hoe we dat op gaan lossen.

Maar goed terug naar vandaag. We hebben de koffers achter gelaten in het hotel om later op de dag weer op te halen. We zijn met de taxi naar The Magnificent Mile gegaan omdat we daar The Water Tower graag wouden zien.

Ook nog even bij de Water Tower Mall naar binnen gelopen.

Verder zijn we bij Navy Pier geweest maar dat was helemaal niks. De hele pier ligt op zijn kop omdat ze van alles aan het bij en verbouwen zijn. Wel zijn we daar naar het IMAX theather geweest naar de film Cinderella van Disney. Was wel super leuk om te doen en een film op een scherm van 6 verdiepingen hoog te zien.

Daarna de taxi genomen naar Willis Tower en daar naar de 103e verdieping gegaan met een lift om daar te genieten van het uitzicht over de stad.

Na op deze grote hoogte te zijn geweest terug begonnen te lopen naar ons hotel om de koffers om te halen. Maar inmiddels was het al 6 uur dus effe snel wat gegeten bij de Mac en toen een taxi aangehouden om ons naar het hotel te brengen. Daar de koffers opgehaald en een volgende taxi aangehouden om ons naar ons hotel voor deze nacht te brengen. We verblijven in het Best Western @ O'hare airport. De recenties waren niet al te best nou ik ben het wel met ze eens. Het is sterk veroudert en toe aan een flinke opknap beurt. Maar goed het is niet anders we zullen het ermee moeten doen deze nacht. Inmiddels is het hier 10 uur geweest (bij jullie dus 4 uur in de nacht) en ik ga er een eind aan breien. Morgen ochtend om 5 uur gaat ons wekkertje om rond 6 uur in de bus te stappen naar Middlebury een rit van ongeveer 3 uur.

We kijken weer uit naar de reacties om die te lezen en hopelijk kan ik morgen weer een verslagje maken.

Groetjes Louise

(dit keer zonder jw haha want die ligt al lekker te slapen)

pa en ma

Nou jullie hebben die 2 dagen al aardig benut zien we.wat n uitzicht zal t geweest zijn zeg,vanaf de 103de verdieping. En jullie treffen t met t weer,wat mooi is. Nu op naar de volgende dag,en op naar de camper. jullie hebben al mooie foto's,en n leuk verslag. Nou kids,zou zeggen op naar de busreis en camper !! toi toi toi. liefs en dikke knuffel van ons. Pa en Ma.

bertha ferwerda

Leuk om zo weer mee te kunnen genieten van jullie reis. Mooie foto's en inderdaad al behoorlijk wat gezien in die korte tijd. Geniet ervan.

gr bertha

brigitte

Leuk om weer mee te mogen lezen! Geniet ervan!

hans en klara

Dat is weer genieten samen en al veel gezien in die korte tijd gezellig om jullie verslagen te lezen en mooie foto,s erbij veel plezier

erna nijland

Super om jullie verhalen weer te lezen. Straks lekker de camper ophalen, en dat is echt genieten hoor!

Tante mia

Zo dat is wel heel mooi en dan die flat ik vindt het wel erg hoog maar voor jullie wel een schittert uitzicht nog veel plezier xx

Hans en Betsie

Nou nou jullie hebben de vaart er goed in. Maar mooi dat het zo lekker loopt allemaal. Ik ben benieuwd wat voor camper jullie hebben. Zie ik met een paar tellen waarschijnlijk. haha Want ik loop al gelijk een paar dagen achter. Ben wat langzamer dan jullie. Veel plezier.