janwillemenlouise2015.reismee.nl

Dag 14 Flagstaff naar Kingman

Hoi daar,

Na een vrij koude nacht (rond de -2) hebben we vandaag een lekker dagje gehad. Na eerst nog even de trui aangehad te hebben tot het zonnetje door brak, daarna lekker in ons t-shirt gelopen en zelfs iets verbrand….

We waren vanmorgen rond kwart over 7 wakker. De zon staat hier dan alweer aan de hemel te stralen en een fijnere wekker is er niet. Eerst even de kachel aan gehad want ja na een koude nacht is het fris in de camper. Daarna even een ontbijtje gedaan en de afwas weg gewerkt. Tegen 10 uur zijn we weer op pad gegaan.

Vandaag wouden we wat plaatsjes aan de Route 66 bekijken dus eerst op pad naar Williams. Nou hier was weinig te beleven dus verder. Toen wat kleine plekjes bezocht maar ook hier weinig bijzonders te vinden. Daarna kwamen we in Seligman aan, dit is echt nog een oud plaatsje waar je veel weer vind van de Route 66. Oude motels die nog in gebruik zijn en veel winkeltjes.

We hebben even een plekje gezocht voor onze camper en toen even de straat op en neer gewandeld. Je vind hier nog veel oude auto’s overal en kleine eet tentjes die vroeger ook al op dezelfde plek stonden. We hebben hier lekker rond gekeken en bij een van de winkels waar ook een cafe bij zat lekker wat gegeten. Ook hebben we nog een leuk bord gekocht van de Route 66. Verder natuurlijk foto’s gemaakt hahaha.

Ook hebben we zoals je op de foto kunt zien een Dollar met onze naam enzo opgehangen in een van de winkeltjes. Daar was een heel stuk van de winkel behangen met geld haha. Een iedereen heeft zijn naam en het land of de plek waar ze vandaan komen erop geschreven. Voor wie eens in Seligman komt het is bij Angel & Vilma’s Route 66 gift shop. Mocht je er komen erg leuk om even te kijken. En wie weet zie je die van ons ook wel hangen. Toen we de foto maakten hing hier vlak boven de kassa.

Na hier uitgekeken te zijn weer op pad gegaan richting Kingman. Hier eerst naar de Koa camping gereden om zeker te zijn van een plekje en toen door naar het oude centrum. Hier was niet echt veel meer terug te vinden van die tijd maar de dingen die er waren zijn wel leuk om te bekijken. We kwam hier en in Seligman overigens nog aardig wat Road Bear campers tegen haha.

Daarna eens gaan kijken waar we vanavond wouden gaan eten en het is de Cracker Barrell geworden. Al vaak tegen gekomen maar nog nooit gegeten. Maar het is ECHT een aanrader. Wat een leuk restaurant. Je kunt er echt van alles bestellen en je wordt er erg vriendelijk geholpen.

Na het lekkere eten terug gaan rijden naar de camping. Onderweg kwamen we de Walmart nog tegen dus even gestopt voor brood voor morgen en nog wat andere leuke dingen gescoord. Ik vind dit echt een geweldige winkel en soms kun je er erg leuke dingen scoren.

Terug aangekomen op de camping lekker een ijsje gegeten en nog even buiten gezeten. Vandaag was het rond de 28 graden dus het was nog lekker buiten. Net even gedoucht en tot de ontdekking gekomen dat de douchebak niet goed is afgekit dus er kwam water onder de keuken vandaan. Ook lekker!! Nou ja nog even volhouden en dan leveren we hem in met een lijstje wat niet goed is hihi.

We hebben vandaag 177 mijl gereden wat neerkomt op 283 km.

Voor nu zeg ik slaap lekker en vanaf nu is het tijdsverschil met Nederland 9 uur.

Kijk nog even bij de foto’s want ik kon ze wel inladen maar niet invoegen in het verhaal.

En ohw ja op de laatste? Foto zie je onze camper zoals we hier op de camping staan.

Groetjes Jan Willem & Louise

hans en klara

Wat gaat de tijd snel net jullie foto,s beken en de verhalen gelezen Gezellig hoor jullie zien heel veel en genieten volop zo te lezen fijn dat het nu wat warmer is Wanneer moeten jullie de camper weer inleveren Want de tijd gaat snel zo te zien veel plezier

hennie

het is echt genieten van jullie verhalen en foto.s
geniet nog maar fijn van de komende dagen