janwillemenlouise2015.reismee.nl

Dag 15 Kingman naar Las Vegas

Hallo allemaal,

Iets verlaat maar hij is er toch ons weblog van vandaag of zoals het nu is eigenlijk gister. Dit is onze laatste volle dag dat we de camper hebben.

We hebben gisterochtend lekker rustig aan gedaan. Even een ontbijtje en geskypt met thuis. Rond 10 uur wouden we vertrekken maar bedachten in eens dat je hier op de camping ook propaan kon tanken voor de camper dus dat gelijk maar even gedaan. Als we de camper inleveren moet deze tank weer vol zijn. Daarna op weg. Eerst nog even langs de Walmart en onze vriend wat te drinken gegegeven

Eerst hebben we een stukje binnen door gereden en daarna was er weinig andere keus als via de snelweg te rijden. Dat dus ook gedaan en op een gegeven moment krijg je de afslag voor de Hooverdam. Hier eraf gegaan en door de controle voor je verder mag. Ze willen in je camper kijken en in de luiken eronder. Als dit gebeurt is mag je verder rijden. Wij moesten met de camper aan de Arizona kant van de dam parkeren waardoor je dus ook over de dam rijdt. Jeetje wat een toeristen liepen er hier rond zeg! Ik dacht wel dat het iets toeristisch was maar dat het zo druk zou zijn...... Nou ja camper geparkeerd voor $10 en op naar de dam. We hebben er over heen gewandeld wat foto's gemaakt en naar het visitor center gelopen. Voor je hier naar binnenn mocht door scan poortjes en je spullen die je bij je had door X-ray. En toen in de rij, maar waarvoor?? Nou om te betalen om het visitor center in te mogen.... haha weer $20 dollar armer. En het visitor center was weinig bijzonders. Wel kon je hier naar een panoramisch dek vanwaar je de dam goed kon zien. Dit dus nog even gedaan. Daarna weer verder gereden.

We wouden graag nog een kleine piepschuim koelbox hebben dus weer naar de Walmart geweest in Henderson deze keer, maar helaas hadden ze hem hier niet. Dus verder richting onze volgende camping gereden. De Koa @ Sam's Town in Las Vegas. Na ingecheckt en betaald te hebben zijn we naar ons plekje gereden, nummer 1275..... Een back in spot maar wel full hookup zodat we de tanks leeg kunnen maken voor we morgen de camper weer in gaan leveren. Het is een mooie camping maar het riool kun je hier goed ruiken dat is dan weer jammer. We hebben vanavond zelf gekookt zodat de spulletjes die we gekocht hadden op zijn en s'avonds zijn we nog even over het park rond gelopen en naar de Walmart gelopen die recht tegenover de camping zit. Hier hadden ze gelukkig wel een koelbox.

De rest vand e avond bezig geweest met het inpakken van onze spullen in de koffers zodat we dit er alleen nog maar uit hoeven te pakken morgen. We hebben voor de laatste dagen in Las Vegas een auto gehuurd dus die gaan we morgen ochtend eerst ophalen.

Groetjes Jan Willem & Louise

pa en ma

Hello Kids, Ja aan alles komt n eind he,maar jullie hebben n boel gezien,en gedaan.wat dat betreft gaat t wel hard ja. en jullie hebben er mooi weer bij.als jullie weer deze kant op komen,nou dan is t n heel stuk kouder hoor.maar goed,dat mooie weer hebben jullie maar binnen. ik heb zondagavond jannes nog even gebeld,zoals afgesproken.Dus die is ook weer op de hoogte.zou zeggen geniet nog maar vd laatste dagen.kus van ons xxx doei doei en knuffel.

Steven

Hoi, ook toevallig wij stonden ook op Sams Town.
Nu nog zien dat je de gemaakte onkosten terug verdiend in
gokhallen. Veel plezier nog toegewenst.

Janine

Wat leuk om weer (bijna) elke morgen een verhaaltje van jullie belevenissen te lezen! Ik ga ze straks nog missen! ;)

Veel plezier nog de laatste dagen en alvast een goede reis terug!

Liefs, Janine en aanhang haha

Hans & Betsie

Hoi Buurtjes. Het blijft leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven. En dat is heel wat. Het lijkt mij toch wel heel leuk om het eens persoonlijk te horen van jullie. En al die foto's te bekijken. Zouden we na de eerste reis van jullie al doen maar het kwam er maar niet van. Komt door die grote afstand tussen ons hè? Haha. De camper is dus goed bevallen. En lekker ind dat je niet steeds alles weer in hoeft te pakken. Wat een temperatuur verschillen hebben jullie daar. Gelukkig ook vaak mooi weer. Heel veel plezier nog de komende dagen. Groetjes van de buurtjes

pa en ma

hello kids,

nou t is weer om.we wensen jullie n goede terugvlucht, en we zien jullie wel weer op schiphol. liefs pa en ma. dikke knuffel en kus van ons doei doei.

hans en klara

zo jullie vakantie zit er weer op mooie verhalen en foto,s gezien en gelezezen

zo jullie vakantie zit er weer op wij wensen jullie een goede vlucht terug

hennie

wij wensen jullie een goede terug vlucht