janwillemenlouise2015.reismee.nl

Dag 13 Holbrook naar Flagstaff

Hoi iedereen,

Jeetje wat gaat de tijd hard. Over een paar dagen moeten we ons tijdelijke huisje alweer inleveren. Maar tot die tijd genieten we er nog lekker van. Dat is toch wel een voordeel hoor, elke avond in hetzelfde bed slapen en niet steeds je koffer weer in te hoeven pakken.

Vanmorgen de wekker op half 9 gezet maar ik was al eerder wakker. Na tig keer draaien en keren er maar uit gegaan. Gelijk maar even de kachel aan gedaan want het was niet erg warm in de camper. Jw bleef nog even lekker liggen en ik heb ondertussen water gekookt voor de koffie. Ook even geprobeerd te skypen met thuis maar dat wou niet echt lukken…. Dus maar even samen gekletst door middel van type werk ipv live stream. Daarna even ontbeten en op pad.

We zijn eerst naar het Petrified Forest gereden en hebben daar de route door het park gereden. Het is best een mooi park maar wel anders als wat we gewend waren. We hebben nog een wandelroute gelopen maar het was aardig warm inmiddels dus waren blij dat we weer bij de camper waren. Ook zijn we nog bij het museum geweest en het visitor center.

Het was al na half 3 dat we op weg gingen naar onze eindbestemming van vandaag, Flagstaff. De navigatie ingesteld op de Koa camping hier want voor de rest was er zo goed als niks open. Gelijk er heen gereden omdat we bang waren dat er anders misschien geen plek meer zou zijn maar gelukkig konden we hier vannacht staan. Na alles geregeld en betaald te hebben zijn we naar het nabij gelegen winkelcentrum gereden. Hier even een hapje gegeten en nog even in wat winkeltjes gekeken. Net buiten het winkelcentrum zat de Old Navy store dus hier ook nog even heen gereden en met een tasje naar buiten gekomen haha.

Toen terug naar de camping zodat we nog net voor het helemaal donker werd de boel aan konden sluiten voor electra e.d. Daarna even de afwas gedaan en wat spulletjes opgerommeld en daarna was het tijd voor koffie. Nu zitten we rustig wat tv te kijken, het weblog te schrijven en te bedenken wat we morgen gaan doen.

Voor nu zeg ik welterusten want het is hier bijna half 11 s’avonds. Ja dat is best vroeg om te gaan slapen maar door dat er niet overal gordijnen voor zitten zijn we s’morgens ook aardig vroeg wakker.

@ Jan & Mariska we hebben jullie een mailtje gestuurd

Vandaag hebben we 169 mijl gereden wat neer komt op 270 km.

Groetjes Jan Willem & Louise

pa en ma

Hallo kids,
hoe ver zitten jullie nu nog van las vegas dan ? Jullie hebben maar mooi weer erbij,fijn !! ja,dat scheelt wel he,als je niet steeds met koffers hoef te leuren.plus je hebt alles bij de hand in de camper.Maar goed alles heeft zn voor en na 's. geniet nog maar even,want t schiet inderdaad al aardig op.liefs van ons. dikke kus en knuffel. pa en ma.

gerben schuurman

Hallo ,leuk om zo weer mee te kunnen genieten van jullie verhalen en foto's. geniet er van.

Tante Mia

Hallo Louise en Jan Willem wat een mooie vacantie hebben jullie echt geweldig petje af hoor het is wel fijn dat je alles bij de hand heb met de camper ik denk dat jullie misschien nog wel eens een voor jullie zelf een willen hebben want dat is wel leuk maar geniet nu maar van deze reis want hij is fantastisch heel veel groetjes van omeBart en tante Mia Xxx

pa en ma

hey kids. mooie foto's hoor,vooral ook die oude auto's.t lijkt wel of de tijd daar stil heeft gestaan.verder die foto van die trein gaaf hoor,waar jw op staat. leuk idee zo,met dat geld,is weer eens wat anders,haha.verder treffen jullie t wel hoor.t schiet al aardig op he.maar sneu die lekkage. ook leuk dat jullie nu meer mensen zien die ook voor road bear rijden. misschien houden jullie er nog leuke contacten op na,of ideeen. met pip en puk gaat t goed hoor,alles werkt.nou zou zeggen geniet nog maar even van dit alles,en t mooie weer,want hier is t weer slecht. veel plezier nog dikke kus en knuffel van ons. pa en ma xxx