janwillemenlouise2015.reismee.nl

Dag 12 Camp verde naar Holbrook

Hey daar,

Vanmorgen lekker wat langer blijven liggen, tenminste dat dacht ik. Omdat mijn telefoon nu een uur anders stond ging hij dus om half 8 af ipv half 9 haha. Maar goed rustig aan ontbeten en daarna verder. Eerst even boodschappen gedaan bij de Walmart want dat was wel weer nodig.

We wisten nog niet echt waar we verder heen zouden gaan dus ter plekke maar gekeken wat te doen. Gister waren we in Sedona maar omdat de camping vol zat zijn we door gereden. Het dorpje zelf zag er erg gezellig uit dus besloten te proberen om terug te gaan naar die camping in de hoop dat ze nu een plekje zouden hebben. Maar helaas… Dus op zoek gegaan naar een parkeerplaats voor onze camper en na die gevonden te hebben lekker het dorpje in gegaan.

Na hier ongeveer 2 uur te hebben rond gelopen zijn we verder gegaan. We hebben besloten om naar Holbrook te gaan. Zodat we morgen naar het Petrified Forest kunnen rijden. We zijn we Winslow gereden, een oud route 66 dorpje. Hier vind je ook een groot logo van de route 66 op de weg dus daar even gekeken.

Later nog een half uurtje verder gereden naar onze bestemming, de Koa camping in Holbrook. De camping is weinig bijzonders maar er is weinig anders in de buurt.

Vanavond hebben we zelf gekookt en in de camper gegeten. Hier in de buurt zitten weinig leuke restaurantjes. Je de mac, denny’s, sonic en noem maar op maar daar hadden we geen zin in.

Hier ook weer Nederlanders tegen gekomen met een nieuwe camper net als wij.

Vandaag hebben we 194 mijl gereden wat neer komt op 310 km.

Groetjes Louise & Jan Willem