janwillemenlouise2015.reismee.nl

Dag 4 Van Joliet naar St Louis

Hey daar allemaal,

We hebben met veel plezier de reacties op ons weblog vanmorgen onder het ontbijt gelezen.

We konden bij het hotel ontbijten dat zat bij het pakket in. Het was zo’n continental breakfast dus niet veel bijzonders maar toch een kopje koffie, sinaasappelsap en een donut, bagel of een soort koffiebroodje. Nu moeten we eerlijk zeggen dat we daar ook wel aan toe waren na de eerste nacht in de camper. Het heeft afgelopen nacht toch nog wel gevroren en we zijn toch wel een paar keer wakker geweest. Gelukkig kunnen we s’nachts gewoon de kachel aanlaten en hebben we twee dekens gekregen bij de camper. Die hebben we in ieder geval wel nodig gehad. Het enige wat ze hier niet kennen zijn fijne kussens. We hebben er twee bij de camper gekregen maar dit zijn nog dunnere dan dat we zelf thuis op de bank hebben liggen haha. Dus vandaag effe langs de WalMart voor 2 andere kussens.

Tegen half 7 zijn we eruit gegaan en de spullen even weer opgeborgen zodat het tijdens het rijden niet om kan vallen. We hadden steeds 1 deurtje van een dubbel kastje dat open ging tijdens het rijden en dat hebben we opgelost door een elastiekje om de deurknopjes te doen. Daarna zijn we naar het hotel gegaan en hebben we ontbeten en uitgecheckt.

Toen op pad gegaan, ons doel vandaag was St Louis. We zijn bij Joliet op zoek gegaan naar de Old route 66 dit leek ons leuk om te gaan rijden. Uiteindelijk gevonden en op weg gegaan. Wel goed opletten want er missen af en toe wat bordjes hihi maar goed het is goed gekomen. Onderweg gestopt op wat verschillende plekken waar je nog wat oude dingen zag van die tijd. Erg leuk om te zien. Allerlei leuke kleine dorpjes waarvan er helaas veel gesloten waren en in sommige waren ze bezig wat dingen op te knappen. Dus er is nog hoop

Wink

Uiteindelijk hebben we St Louis gehaald maar wel later op de dag dan we gedacht hadden. Komt ook doordat je natuurlijk door al die kleine dorpjes rijdt ipv over de snelweg. Het was goed kwart over 6 voor we op de camping aankwamen. Moesten zoeken want de navigatie stuurde ons gezellig de andere kant op. Uiteindelijk net op tijd om nog in te kunnen checken maar we hebben een plekje

Laughing

Een full hookup pull thru site. Dus het water aangesloten alles goed doorgespoeld omdat er anti vries in de tank zit, stroom aangesloten en onze slide out uitgeschoven en nu zitten we lekker op ons bankje. De tv staat aan zodat we het weer even kunnen zien en straks gaan de oogjes op tijd dicht. We willen morgen proberen te rijden tot aan Salina voorbij Kansas City dus het zal wel een lange dag worden denk ik.

Voor wie het leuk vind we staan nu op de KOA camping St Louis West. Een erg nette camping met een vriendelijke dame achter de balie. Er zit een winkeltje bij en s’morgens staat er koffie voor je klaar.

Vandaag hebben we 307 mijl gereden wat neer komt op 490 km.

Helaas lukt het foto’s plaatsen niet want het internet is hier erg traag. Mocht je het leuk vinden kun je hier in ieder geval alvast zien welke dat we bij ons hebbenJ

Groetjes Jan Willem & Louise

pa en ma

hello Kids. tsjonge jullie beleven heel wat zo.Ben blij dat jullie water nu kunnen gebruiken,is wel fijner.Verder heb je weer heel wat werk er van gemaakt door weer wat op jullie weblog te zetten.Best leuke verslagen hoor,en leuk dat we zo mee kunnen reizen met jullie.hopelijk scoren jullie goede kussens onderweg,en wensen jullie nog vele en veilige mijls toe. Geniet ervan samen !!

arjan

Heyy..vakantiegangers. lees weinig goeds over eten haha. Zal ik anders even langskomen om een keertje lekker te koken? Ik vind amerika niets aan hoor...dat is niet de reden dat ik dan kom. Haha. Nou succes en geniet met en van elkaar. Veel plezier

pa en ma

Hello Kids,
wat leuk om jullie weer even gezien en gesproken te hebben. Wat n grote camper zeg ! wel n mooie hoor. jullie gaan t mooie weer tegemoet,dus geniet er ook maar van,en de omgeving. Succes met t koken vanavond ,lekker in de camper. we wachten jullie verhalen en foto's weer af,en genieten weer mee.toi toi toi . vele veilige mijls zou ik zeggen, liefs en dikke kus en knuffel van pa en ma voor jullie. doei doei.

Steven

Hoi, net terug van afscheidsfeest van Teun.
Ik heb jouw hamburger er maar bij opgegeten;)
Rijdt de camper goed? en nog veel veilige kilometers toegewenst
on roet sikstiesiks