janwillemenlouise2015.reismee.nl

Dag 5 St Louis naar Salina

Goedemorgen allemaal, of voor jullie gezien goedemiddag

Tongue Out

Het verslag had even wat vertraging kwamen gister laat aan en had er gewoon echt geen zin meer in. Voor we het eten op hadden was het al aardig laat.

Gister ochtend zijn we rond half 9 vertrokken. De bedoeling was eerder maar doordat we het niet voor elkaar kregen om de water tank leeg te laten lopen zodat hij schoon gespoeld werd van de anti vries die erin zit liepen we wat vertraging op. De buurman al even gevraagd maar die wist ook niet want op de normale plek zat het in ieder geval niet. (hebben wij weer haha) Maar goed even op internet gekeken waar CampingWorld zat en er zat er eentje op de route in Columbia. Daar dus eerst heen gereden en deze vriendelijke mensen hebben ons erg goed geholpen. Het zat ergens onder een laatje maar in plaats van 2 leidingen wat normaal is hebben wij er 4?? Maar goed onderweg de tank leeg laten lopen zodat we hem op de volgende camping weer konden vullen.

Vandaag was het verder een saaie dag eigenlijk we hebben erg veel gereden en alleen gestopt voor koffie of om even een broodje te eten. Inmiddels zijn we in de staat Kansas aangekomen. Onderweg nog aangehouden door de politie omdat we geen kentekenplaat hebben maar na uitleg waarom niet mochten we gelukkig weer verder.

Het was al rond kwart voor 6 eer we aankwamen op de KOA camping in Salina. Het ontvangst was weer netjes en na betaling kregen we een plekje toegewezen. Gelijk alles aangesloten en de watertank weer gevuld.

Daarna in de camper gegeten soep met een broodje en salade. Dus Arjan je bent welkom om te koken hoor haha. En we weten dat je Amerika niet zo leuk vind dus vinden we het een leuk aanbod.

Vanavond lekker gedoucht in de camper al is het klein het water was gelukkig wel warm. Daarna nog even gekeken waar we morgen heen wouden gaan rijden en toen zakten de oogjes al aardig dicht.

Hierbij nog even wat foto's van de camper.

Vandaag hebben we 420 mijl gereden wat neer komt op 672 km.

Ook moesten we vandaag weer tanken en deze keer ruim 90 dollar armer haha.

Groetjes Jan Willem & Louise