janwillemenlouise2015.reismee.nl

Dag 6 Salina naar Strasburg

Hallo daar,

Wat leuk weer om de reacties te lezen doen we het toch niet voor niks hihi.

Vanmorgen ging onze wekker rond half 8, daarna rustig ontbeten, eitje erbij en geskypt met thuis en rustig de boel oprommelen voor vertrek. We stonden vanacht op een KOA camping die vrij kort aan de snelweg lag dus je kon het verkeer voorbij horen razen. Maar goed elke nacht slapen we iets beter in de camper. Tegen 9 uur zijn we op pad gegaan. Ons doel vandaag is Limon in Colorada richting Denver. Als het goed is moet het weer vandaag beter worden en zal het stijgen tot rond de 18 graden. Dat zou wel lekker zijn want de afgelopen dagen kwam het niet boven de 5 graden uit. Afgelopen nacht heeft het ook gevroren voor de zekerheid hebben we dus maar de waterheater aan laten staan zodat het water in de tank niet kan bevriezen.

Terwijl ik dit zit te typen rijden we door Kansas heen de uitzichten zijn vrij eentonig en de wegen heuvelachtig. Ook zien we hier veel windmolens. En Colorado bestaat veel uit grote lege velden en soms velden met koeien en grote boeren bedrijven.

Onderweg zijn we nog een paar keer gestopt. En in Hays hebben we weer even wat boodschappen gedaan bij de WalMart en een broodje gehaald bij Subway die we op de parkeerplaats in onze camper hebben opgegeten.

Verder 2 keer gestopt om te tanken vandaag want het waaide erg hard en dan zuipt hij toch aardig wat. Al met al 170 dollar armer vandaag maar goed dat hoort erbij.

Om half 5 waren we in Limon tenminste dat dachten we maar we zijn de tijdzone overgestoken en het is dus half 4. Op dat moment besloten om toch door te rijden naar Strasburg weer een uurtje verder richting Denver. Hier staan we op de KOA camping Denver East. Voor wij ons plekje hebben opgezocht even bij de plaatselijke mexicaan weesten eten genaamd Corona. Je kunt hier erg goed eten en het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Ook de prijs die aan het eind op de rekening stond was aangenaam.

Na in gecheckt te hebben op de camping werd ons gelijk al verteld dat er 10 minuten voor ons ook Nederlanders zijn aangekomen. Gelijk werd aangewezen waar ze stonden hihi. We werden naar onze back in full hookup spot gebracht en op aanwijzing van een vriendelijke man heeft jw de camper op de plek gezet. De man zegt ook gelijk ach loop even mee dan wijs ik waar die andere mensen staan en kunnen jullie even hallo zeggen. Dus zo gezegd zo gedaan. We hebben kennis gemaakt met Jan & Mariska en gesproken over de reis die we beiden gaan maken. Wel lekker om gewoon weer even Nederlands te kunnen praten.

Nu zitten we in de camper, na de afwas gedaan te hebben aan wat drinken. Jw zit lekker een filmpje te kijken en ik heb het weblog voor elkaar gemaakt. Morgen hebben we een wat rustiger dagje op de planning en verwachten pas rond 9 uur te vertrekken.

Vandaag hebben we 394 mijl gereden wat neer komt op 630 km.

De camper rijdt verder goed en tot nu toe rijdt jw nog steeds. Wil het wel proberen hoor haha maar nu nog even niet.....

Groetjes Jan Willem & Louise

Er staan nog een paar meer foto's bij het foto gedeelte het uploaden naar het weblog lukt niet erg.

pa en ma

Hey kids,
Wat leuk zeg dat jullie daar die nederlandse mensen treffen,en net wat je zegt kun je ook even weer ned praten. en kijken waar hun naar toe moeten e.d.,en hoe hun ervaring zo is. Hier regent t vandaag,misschien hebben jullie beter weer. wens jullie veilige mijls weer. toi toi toi . pa en ma.

Hans en Betsie

Wauw wat een camper zeg. Alles BIG daar. JW ziet er stoer uit achter het stuur van zo'n gevaarte. Wat zien jullie veel en wat fijn dat het allemaal zo lekker verloopt. Hier is het flink aan het regenen hier. Hebben jullie het beter daar. Goede reis verder met veel mooie dingen om te bekijken. En dan kijken wij heerlijk met jullie mee. Groetjes van Hans en Betsie

pa (jannes) en pa en ma.

hallo kids. we zijn nu bij jannes. Even n bakkie en bij praten,en hem even de site laten zien ,en de foto's.
Hij heeft nu ook n beetje n indruk in wat voor camper jullie reizen. en ook n beetje op de hoogte. groetjes vanuit Wezep.en veel plezier nog. doei doei

Tante mia

Hallo hoe gaat het met jullie zo dat is wel een mooie camper wel knap dat jullie daar zo meereisenheel stoer wel een mooie reis je heb al wel veel gezien ik wens jullie nog veel plezier en een goede reis groetjes van ome Bart en tante Mia Xxx