janwillemenlouise2015.reismee.nl

Dag 8 Grand Junction naar Moab

Hallotjes allemaal,

Zo vandaag een wat kortere rijdag gelukkig. Vanmorgen waren we tegen half 8 wakker en het was frisjes in de camper. De kachel niet aangehad want die maakt een raar en irritant geluid waar je niet van slaapt haha. Toen jw eruit ging wel gelijk de kachel aan gedaan dat is toch wel iets lekkerder. Even snel een ontbijtje, uitchecken en betalen en op naar de WalMart. We hadden weer wat boodschappen nodig dus ja. Voor dat je die winkel rond bent en alles gevonden hebt wat je nodig bent is het zo weer laat. Even snel bij de Mac koffie en wat fris gehaald en we konden op pad. Inmiddels was het alweer 11 uur. De route vandaag ging naar Moab en zou ongeveer 2 uur in beslag nemen. Maar wij wouden graag op een bepaald moment de afslag 128 nemen. Dit schijnt een mooie Scenic By route te zijn.

Nou er is ook geen woord van gelogen. Het eerste stuk is erg hobbelig maar daarna begint het. (Louise heeft vandaag ook even een stukkie gereden hihi) Onderweg wat dieren gezien waar ik zo even de naam niet van weet hihi maar wel erg leuk om te zien.

De duur van de reis werd door deze weg wel wat langer maar hij was het dubbel en dwars waard. Het grootste gedeelte van de route rijdt je langs de Colorado River en je rijdt tussen de bergen door ipv er over of er om heen.

Tegen 2 uur waren we in Moab waar onze navigatie ons eerst weer de verkeerde kant opstuurde waardoor we bijne 30 mijl om zouden moeten rijden. Maar we hebben maar effe ergens overstoken zodat we terug konden rijden naar de goede weg.

Uiteindelijk reden we in Moab en gingen we opzoek naar Koa camping hier. Maar deze blijkt best nog een eind buiten het dorp te liggen waardoor je dus ook niet even lopend naar het centrum kon gaan om te eten. Dit leek ons niet dus gekeken wat er verder mogelijk was. Op dit moment staan we op Canyonlands RV park echt vlakbij het centrum dus dat is wat prettiger. Vanmiddag hebben we verder niet zoveel gedaan. Ja wat wasjes gedraait

Embarassed

Daarna naar het centrum gelopen om te kijken waar we een hapje zouden gaan eten. Onderweg kwamen we langs een winkel dus even kijken en daar zat ook een punt waar je Jeeps kon huren zodat je Off Road kon rijden. Hier eens even naar gekeken en wij hebben zo'n stoere auto gehuurd voor morgen

Laughing

Daarna zijn we gaan eten bij de Peace Tree en dit was erg lekker. Het was er super druk!! En dat voor de zondag....

Nu zitten we lekker in de camper met een muziekje op de achtergrond. Jw heeft even de afwas gedaan en ik de reisverslagen van gister en vandaag gemaakt. Zo nog even wat drinken en dan naar bed. Morgen willen we vroeg opstaan want de route die we willen gaan rijden zal tussen de 4 en 6 uur in beslag nemen.

Vandaag hebben we 123 mijl gereden wat neer komt op 197 km.

Ook had de camper weer dorst dus voor 80 dollar getankt.

Groetjes Louise & Jan Willem

pa en ma

Hallo Kids,
Woohw mooie foto's weer hoor.en mooi zo die bergen zeg. geweldig ! Vind t knap dat je ook n stuk gereden hebt hoor,met dat kleine ding.wat dachten jullie we hebben nog niet zo veel gereden,we huren maar eens n Jeep. haha. Hij is wel gaaf !! en wat n ruimte zo,met t landschap he. prachtig om t zo mee te mogen beleven zeg. nou geniet nog maar van alles. en vele veilige mijls nog. love you 2. dikke knuffel en kus van ons.