janwillemenlouise2015.reismee.nl

Dag 10 Moab naar Monticello

Hey allemaal,

Wat leuk om jullie reacties allemaal te lezen!! Dit doen wij (als we internet hebben haha) gezellig s ’morgens bij het ontbijt even doorlezen.

We hebben hier een beetje traag internet dus helaas geen foto’s.

Vanmorgen ging de wekker rond 7 uur want we wouden een beetje op tijd naar Arches toe. We hebben gehoord en gister zelf ook gezien hoe lang de rijen kunnen zijn om naar binnen te kunnen.

Dus netjes om 10 voor 8 zaten we in de camper en iets over 8 reden we het terrein van het national park op. Maar tot onze verbazing stonden er maar 2 auto’s voor ons haha. Dus we waren zo binnen. Eerst even naar het visitor center geweest.

Daarna lekker door het park gereden en wat korte wandelingen gedaan. Mijn rug werkt nog niet erg mee dus lekker rustig aan gedaan. Tussen de middag in het park lekker even een broodje gegeten in ons huisje en iets na 2 uur zijn we verder gegaan. Het is een erg mooi park met vele hoogte verschillen. We hebben ons hier goed vermaakt.

Toen we het park uitreden besloten om alvast naar de volgende camping te rijden. Deze zit in Monticello zou ongeveer een uurtje rijden zijn. Onderweg even gestopt bij het canyonlands viewpoint wat zich nog voor het park bevindt. Het was een beste trip er naar toe (ongeveer 22 mijl/35km) maar het uitzicht was fantastisch!!!! Daarna weer in de auto en bedacht dat het wel leuk zou zijn om het onderste gedeelte van canyonlands ook te bezoeken. Dus op de juiste afslag eraf en op naar de ingang (dachten we) er stond alleen niet bij dat dit een rit was van 50 mijl/80 km. En dan met op sommige stukken smallere weg en veel berg op en af. Daar gaat dus tijd in zitten. Voor we dan ook bij de ingang waren was het na 5 uur. De entree post was dus onbemand en ook het visitor center was al dicht. We zijn dus maar even het park ingereden maar het leek best veel op het bovenste gedeelte van het park dus maar besloten om naar onze camping te gaan rijden. We wouden hier toch wel graag voor het donker werd aankomen. Nou dat is gelukt het scheelde niet veel haha tegen kwart over 7 reden we hier het terrein op en rond half 8 is het hier donker.

We hadden van de week al wat te eten meegenomen bij de WalMart en dat hebben we vanavond opgegeten. Daarna de afwas samen gedaan (voor het vakantiegevoel he pa) en gekeken waar we morgen heen gaan rijden. We willen eigenlijk wel even naar onze verwarming laten kijken omdat we weer naar het wat koudere weer gaan met kans op vorst in de nacht. Dus ja dan moet hij wel aan kunnen zonder dat we er wakker van liggen. Verder natuurlijk even het weblog getypt en nu gaan we zo lekker naar ons bedje toe.

Vandaag hebben we 230 mijl gereden wat neer komt op 368 km.

Ook zag ik dat er wat vragen waren gekomen op het weblog dus hierbij even de antwoorden erop hihi.

Erna, wij stonden op het canyonlands rv park in het centrum van moab maar zijn vandaag naar mountain view rv park gereden in Monticello. Koud hebben wij het Moab niet gehad. Hebben daar 2 dagen in ons t-shirt kunnen lopen. Alleen in de ochtend en aan het begin van de avond koelde het af en was een trui wel fijn.

Hans & Betsie, over het weer hebben we het nog niet echt te klagen gehad. Gelukkig geen sneeuw e.d. de eerste dagen met de camper waren wel koud. Maar sinds afgelopen weekend is het lekker weer en hebben we de jas eigenlijk niet meer aangehad.

Steven, ja de camper rijdt goed zegt jw. Zelf heb ik er nog niet veel in gereden (wel 15 mijl ofzo) vind het allemaal erg groot. Gister wel lekker in de Jeep gereden.

Groetjes Jan Willem & Louise

Gerda

Leuk om de verhalen te lezen en wat vliegt de tijd!! Hoe lang duurt de reis nog? Geniet ervan. Groeten uit het verre Hattemerbroek. Ps stoer die foto achter het stuur Louise! (zo vader zo dochter TRUCKER!)

pa en ma

hey kids. geloof best dat jullie je wel vermaken. we gaan de foto's gewoon afwachten.Maar wat fijn dat t nu niet druk was bij de camping. en ook fijn dat je net voor donker er was. doe voorzichtig en geniet ervan. t is nu 10 voor half 10 smorgens. triest weer ,regen dus.maar goed,hopelijk hebben jullie beter weer. liefs en dikke knuffel van ons.

hans en klara

Hallo luitjes wat een mooie verhalen om te lezen En wat zien jullie veel Fijn dat jullie voor het donker op camping waren en niet zo koud dat je lekker kunt slapen Zitten jullie een beetje op schema nog veel plezier en wachten weer de verhalen en foto,s af

Hans & Betsie

Hallo buurtjes,
Ik liep alweer een paar dagen achter op jullie reisverhalen. Nou jullie hadden alweer genoeg beleefd lees ik. Wat een prachtige natuur, uitzichten. Ik snap dat jullie hier volop van genieten. En lekker decadent hoor zo"n grote camper met ook nog zo"n grote jeep er naast geparkeerd. Haha ziet er stoer uit. Zal ook vast een avontuur geweest zijn met zo"n wagen rond te crossen. Louise je zit er echt ontspannen bij achter het stuur van de camper. Maar niet heus. Haha. Maar ik vind het super stoer van je dat je rijdt in zo'n gevaarte. Voelen jullie je helemaal "thuis"in het verre Amerika? Als ik het zo lees wel. Jullie ondernemen even dit en even daar heen. Klinkt alsof het allemaal soepeltjes verloopt. Veel plezier samen verder op deze reis. En ik kijk weer uit naar jullie verhalen. Groetjes van Hans en Betsie