janwillemenlouise2015.reismee.nl

Dag 11 Monticello naar Camp Verde

Hallo allemaal,

Jeetje wat gaan de dagen snel zeg. Inmiddels zitten we alweer op dag 11.

Gister ochtend waren we vroeg wakker en zijn lekker op tijd vertrokken. We wouden vandaag naar Sedona rijden. Toen we in de camper zaten leek het wel lekker weer. Het zonnetje scheen lekker tot je naar buiten liep. Je zou uit je vel waaien. En door dat het hier best zanderig is werd je gelijk gezandstraald.

Na eerst weer voor $95 dollar te hebben getankt konden we er weer tegen aan. Door dat het zo hard waaide was het een intensieve rit en duurde hij ook wat langer.

We zijn eerst op pad gegaan naar Monument Valley. Daar aangekomen en na entree betaald te hebben wordt je even verteld dat het niet verstandig is om met de camper in het park te gaan rijden. Nou ja dan maar niet. We zijn even naar het winkeltje gelopen en vandaar uit het park in gekeken. Je kon er ook wel met een guide een tour doen maar daar hadden we geen zin in. Dus maar weer verder op pad gegaan.

Het volgende plan is om naar Flagstaff te rijden. Daar zit een CampingWorld en we wouden toch even kijken of ze misschien konden vinden waarom de kachel zo veel herrie maakt. Maar het is net zoals je naar tandarts gaat met kiespijn ze konden niks vinden. Nou ja ze hebben in ieder geval van alles gedaan om ons te helpen en dat was al erg fijn. Toen maar besloten om toch gelijk door te rijden naar Sedona. Aangezien daar de temperaturen beter zijn s’nachts als in Flagstaff. Op internet hadden we een mooie camping gevonden dus ingevoerd in de navigatie en gaan met die banaan. Om er te komen hebben we een erg mooie route reden door een Forest. Alleen toen we aankwamen bleek de camping vol te zijn. En toen begon het avontuur. Voor we eindelijk een camping hadden gevonden waren we ongeveer 30 mijl verder gereden. Het was niet echt een bijzondere camping maar goed voor een nachtje te doen.

We hebben vandaag 361 mijl gereden wat neer komt op 577 km.

Groetjes Jan Willem & Louise

PS nu de foto’s wel in kunnen laden maar niet in het verslag kunnen plaatsen…. Maar ze zijn er dus wel.

brigitte

Jammer van monument valley, je hebt wel wat gemist, maar is idd erg hobbelige weg en dan druk ik het nog maar zacht uit ;) veel plezier nog daar!